Weekly Idol
K-pop fans around the world, unite and watch Weekly Idol! See a new side to your favorite idol group members with exciting segments where they participate in challenges, take on intriguing competitions, and show us their best moves as they dance to their debut songs. Weekly Idol is the first Korean variety show for K-pop fans, by K-pop fans. Hosts Hwang Kwang Hee and Eunhyuk guide fans through all the irresistible charms of idol groups.