The Secret Life of My Secretary
Min Ik is a competent and clearheaded man who works as an executive of a leading telecommunications company. This smart guy recognizes people he has met just once and has the insight to read others' thoughts until he is diagnosed with face blindness. Gal Hee, a loyal secretary of Min Ik, is a dowdy and disheveled little woman who has worked for Min Ik with all her might. On the day she gets fired out of the blue, she happens to witness Min Ik almost getting murdered by someone and becomes his right-hand woman. Min Ik, who suffers from face blindness, mistakes Gal Hee for Veronica, a charming and influential figure in the film industry, and falls in love with her. Gal Hee starts to pretend to be Veronica, and as time passes, even she gets confused about who she really is. But Veronica finds out about Gal Hee's double life and puts an end to it. Would the intertwined relationships and feelings be untangled in the end?