Real Mate in Cairns, Australia
Join real-life friends, Lee Jong Suk and Kim Jong Hyun as they explore the many wonders of Cairns, Australia. From cuddling koalas, to skydiving, to exploring the Great Barrier Reef, these friends set out to experience it all in this fun-filled 2013 reality show.