Spring Turns to Spring
Kim Bo Mi is an ambitious news anchor. She wants to get herself to the top. Lee Bom, on the other hand, is a veteran actress who has slowly gone down a plateaued acting career being married to a lawmaker. The two suddenly bump into each other, and their lives get twisted. They've earned themselves a case of a Switch Itch that keeps them switching bodies and lives every time they get hit back a sneeze attack. They discover each other's lives on a new level that unlocks many mysteries ahead.