The Legend of Hao Lan
During the Warring States Period, Li Hao Lan (Wu Jin Yan), daughter of the Public Censor of Zhao, is sold into slavery after being forced from her home. Purchased by Lu Bu Wei (Nie Yuan), she is gifted to Ying Yi Ren (Mao Zi Jun), a Qin Royal hostage in the Zhao residence. As tensions rise and dangerous battles emerge, Hao Lan and Yi Ren must rely on their intelligence and survival skills to navigate the treacherous political landscape. Their journey becomes a test of resilience and strategy in a time of intense conflict and uncertainty. This is a 2019 Chinese historical drama that explores the challenges of survival during the Warring States Period.