Love Catcher
TV personality Shin Dong Yup serves as the main host of the show, and he is joined by comedian Jang Do Yeon, mystery author Jeon Gun Woo, love expert Hong Suk Chun, singer Lady Jane, and NU’EST’s JR as commentators.