Wind-bell
Set against the backdrop of Seoul’s most popular tourist spots, including Han River and Bukchon, this drama is a story about a Korean-American writer, Daniel (B1A4's Jinyoung), who was adopted by a family in the US when he was 10 years old. He comes back to Korea to meet his family, including his birth mother, who was forced to put him up for adoption. During his trip, Daniel meets Yeo Jin (Kwon Mina - also known as Mina of AOA), the editor who helps Daniel to publish his book in Korea. However, it is not long before the duo starts to realize that they are developing feelings for one another. “Wind-bell” is a 2019 Viki Original Korean drama produced in conjunction with the Seoul Tourism and Sports Bureau.