Heart Signal
What can happen when complete strangers live together under roof? “Heart Signal” is a 2018 Chinese variety show that brings together a group of strangers to live together in the same house for 30 days. Guan Hong, Yang Chao Yue, Zhu Ya Wen, Zhang Yu Qi and Jiang Si Da are panelists who pass commentary from their front-row seats on all the interactions of the housemates. What conflicts and connections develop among the new housemates?