The Eternal Love 2
Will they get a second chance at at love? Mo Lian Cheng (Xing Zhao Lin) is the 8th Prince who is still in love with Qu Xiao Tan (Liang Jie). But the problem is that Qu Xiao Tan has no memories of their past together or what the future holds for her. Can Mo Lian Cheng find a way to make Qu Xiao Tan fall in love with him all over again? “The Eternal Love 2” is a 2018 Chinese drama series. It is a sequel to the original “The Eternal Love” (2017), which was based on the novel Hilarious Pampered Consort: Lord I Will Wait for Your Divorce by Fan Que.