Novoland: Eagle Flag
Heir to the nomadic Northern Qingyang tribe, Lu Gui Chen (Liu Hao Ran), is a hostage in the Eastern Land. During his time there, he meets Ji Ye (Chen Ruo Xuan), an illegitimate and unloved son who came to the Eastern Land to train as a warrior, and Yu Ran (Song Zu Er), the princess of the Winged Tribe who traveled to the Eastern Land as a refugee with her grandfather. Living in such a tumultuous time, this trio of strangers are forced to work together to overcome a string of challenges. As time passes, this intrepid trio becomes fast friends but as is often the case in circumstances such as these, both young men slowly begin to develop feelings for Yu Ran. As Lu Gui Chen and Ji Ye struggle with their growing feelings, a much greater struggle begins to brew in the Eastern Lands. The powerful warlord, Ying Wu Yi (Zhang Feng Yi) has been stirring up trouble against the Emperor and war is coming. Unable to ignore the trouble around them, Lu Gui Chen, Ji Ye, and Yu Ran join the battle against Ying Wu Yi at the Shangyang Pass but what awaits them will set them down a path that will change each of their lives forever. A thrilling fantasy adventure directed by Zhang Xiao Bo, “Novoland: Eagle Flag” is the fifth installment in the “Novoland” saga and is based on the book of the same name, written by Jiang Nan.