Witchs Love
Kang Cho Hong (Yoon So Hee) operates a restaurant with her fellow witches, Maeng Ye Soon (Kim Young Ok) and Jo Aeng Doo (Go Soo Hee). They try to keep a low profile, but Cho Hong’s youthful good looks attracts the attention of a neighborhood guy, Hwang Jae Wook (Lee Hongbin), who is constantly trying to get close to her.
Cho Hong and her fellow witches’ quiet lives become complicated when their building landlord, Ma Sung Tae (Hyun Woo), shows up one day. Sung Tae wants to face a traumatic incident that happened to him in that building when he was a little boy.
With Sung Tae nosing around their business on a regular basis, can Cho Hong keep her true identity a secret from him?