Age of Legends
Liu Zi Guang (William Chan) returns to his hometown after an accident that has left him with no memory of the past eight years. While he’s been away, his father had been attacked and is now in hospital. Liu Zi Guang wants to get to the bottom of what happened, and while he conducts his own inquiries, he meets the woman charged with leading the police investigation, Hu Rong (Sandra Ma). At first, the two clash – but things get complicated when they start developing feelings for each other and then come up against a fearsome crime boss. "Age of Legends" is a 2018 Viki Original Chinese drama directed by Liu Xin. It is based on a hit novel by author Xiao Qi Xiao.