Die Now
Can he escape the strange parallel universe? Xia Chi (Ryan Zhu) is a university student who is a member of the school’s intellectual reasoning club. When his girlfriend, Qing Zhi (Jiang Yi Yi), suddenly disappears, his wits will be put to the test. Xia Chi’s efforts to find Qing Zhi results in both Xia Chi and his friend, Meng Qin (Fabien Yang), being pulled into a dangerous alternate gaming universe, where they have to use their superior problem-solving skills and intellect to win challenges and advance to the next level. The gaming world is run by an evil organization known as Die Now. Can Xia Chi and Meng Qin find Qing Zhi in time and make it out alive? “Die Now” is a 2017-2018 Chinese drama series directed by Yu Jong Jong. It is adapted from a comic by Bi Shui Yu.