Sketch
When detective Kang Dong Soo (Rain)'s fiance is killed mysteriously, he works with a female detective (Lee Sun Bin) who can see 3 days into the future to find out who killed his fiance. She sketches what she sees, and with her sketch, the investigative team begins to set out to capture the murderer. Meanwhile, Kim Do Jin (Lee Dong Gun) is a former special forces member plotting to avenge the death of his pregnant wife.