My Huckleberry Friends
How many friends do we have in life who will stand by you no matter what happens in life? Yu Zhou Zhou (Landy Li) meets Lin Yang (Steven Zhang) on the first day of elementary school. They become the best of friends who do everything together. As they grow older, nasty rumors start to spread around school, and Zhou Zhou and Lin Yang’s friendship is torn apart. When Zhou Zhou starts high school, she is looking forward to getting away from her former friends and making a fresh start. But she is surprised to find that Lin Yang also attends the same school, and the two reconnect. As Lin Yang’s upbeat personality helps Zhou Zhou through several hardships, will Zhou Zhou discover that Lin Yang is a true friend who will always be there for her? “My Huckleberry Friends” is a 2017-2018 Chinese drama series directed by Mo Sha. It is a spinoff of the 2016 drama “With You,” and both series were adapted from a novel by Ba Yue Chang An.