Across the Ocean to See You
This is not the fresh start she anticipated. Su Mang (Wang Li Kun) works overseas as an executive for MG, a global tourism company. When her attempts to have a child fail and her marriage to her philandering husband ends in divorce, Su Mang transfers to the company’s headquarters in Shanghai as a director. When rumors start to fly among the employees about Su Mang’s life overseas, Zheng Chu (Zhu Ya Wen) is the unlikely employee who tries to protect her, despite the rocky start to their working relationship. But how can Zheng Chu help Su Mang deal with the news that she is pregnant from her IVF treatments from her previous marriage? “Across the Ocean to See You” is a 2017 Chinese drama series directed by Chen Ming Zhang.