Fantastic
Fate brought them together for a reason. Lee So Hye (Kim Hyun Joo) is a successful writer of popular television dramas. Her charmed life hits a major bump in the road when she discovers that she has a terminal illness and has only months to live. When she clashes with Ryoo Hae Sung (Joo Sang Wook), who is such a bad actor that he he makes a name for himself as a “foot actor,” her life will never be the same.