Stay With Me
Can memory loss help you to correct a past mistake? Li Wei Wei (Joe Chen) is a 30-year-old successful fashion designer. But a near-drowning makes her lose the memory of the past seven years of her life. In her current life, Wei Wei is surprised to learn that she had broken up with her boyfriend, Chen Yi Du (Wang Kai), and is now engaged to a man she does not remember, Qi Cheng (Kimi Qiao). Zhang Li Ao (Derek Chang), whom Wei Wei took in and raised to become a supermodel after his parents died when he was 17, tries to protect Wei Wei through this difficult time. Unable to believe her life choices, Wei Wei tries to find out what caused her to break up with Yi Du while Qi Cheng tries to win back his fiancée’s heart. Which man is Wei Wei’s one true love? “Stay With Me” is a 2016-2017 Chinese drama series directed by Ruan Wei Xin.