Easy Fortune Happy Life
Xie Fu An (Joe Chen), a skilled herbal doctor, saves the life of a wealthy old man during a critical heart attack, unknowingly reminding him of a woman he once loved years ago. Impressed by her resemblance and medical skills, the old man announces he will give his entire fortune to whoever marries Fu An. His grandson, Yan Da Feng (Blue Lan), initially plots to eliminate Fu An to protect his inheritance, but unexpectedly falls in love with her instead. As Da Feng shifts from wanting to harm her to desiring marriage, he must now stop the dangerous plan he previously set in motion to win Fu An's heart and secure a potential future together. This is a 2009 Taiwanese romantic comedy series directed by Liu Jun Jie, adapted from a novel by Liang Yun Ru.