Hot Girl
Guan Xiao Di (Dilraba Dilmurat), a rebellious young woman uninterested in traditional life, accidentally discovers her true calling when she enters a bodyguard training center. There, she encounters the arrogant instructor Liang Da Wei (Ma Ke), who is training Cui Tian Qi (Wang Yang) and other aspiring bodyguards. Through a grueling training regimen, Xiao Di learns the importance of discipline and perseverance, transforming herself from a free spirit into a potential legendary bodyguard. This is a 2016 Chinese drama series that explores personal growth and unexpected career paths.