Big Heat
What does it take to make it big in music? The four members of the rookie idol group Big Heat – Kim San (Kim Joo Young), Dok Go (Jo Sung Wook), Tae Ha (Jo Sung Woo) and Joo Pil (Oh Song) – want to do whatever it takes to make it in the music industry. But success is not determined by sheer hard work alone. Their manager, Hwang Jwa Soo (Park Sung Woong), has a bad history with Goo Bon Keol (Lee Joo Hyun), the president of Major Entertainment, which makes it difficult for the band to get a fair shake. Eun Ha (Choi Ah Ra), the leader of the girl group Twinkle, used to have a crush on Dok Go but now has her eyes set on Kim San. Can the idol group find success despite the odds? “Big Heat” is a 2011 South Korean drama series directed by Park Chan Yool.