Why Couldn’t You Get Married?
"Why Couldn't You Get Married?" explores the complex landscape of modern relationships through interconnected stories of women struggling with love and marriage. The drama delves into the challenges faced by single women, including career-driven professionals and those deeply wounded by past romantic failures. Through multiple narratives, the series examines why some individuals find it difficult to form lasting romantic connections, revealing the emotional barriers and societal pressures that complicate their search for love. Each story offers a nuanced perspective on relationships, highlighting the personal and social dynamics that impact marriage and partnership. This is a 2012 South Korean omnibus drama series that provides an intimate look at contemporary romantic challenges.