Ballerino
The true beauty of dance transcends all. Pyeong Ho (Choi Tae Hwan) is a young North Korean refugee in South Korea. He meets and befriends Lee Sun Woo (Lee Yong Woo), the talented principal dancer for the Korean National Ballet. After being exposed to the exciting world of dance through his new friend, Pyeong Ho is set in a life direction he never could have anticipated — that of a true ballerino. “Ballerino” is a 2014 South Korean TV movie directed by Lee Min Woo.