I am Your Teacher
Jang I san teaches Korean at a high school. He is a very timid and reserved man. One day, he runs into a runaway girl, Yu Eun Byeol. She is the only daughter of the leader of a nation gang, Yu Jae Gon. Unlike I San, she has her own way of living and tenacity second to none. I San tries to take care of Eun Byeol and gives her pieces of advice, but her words go beyond the bounds, making I San snap and slap her face. And so, he ends up living with Eun Byeol under the pretext of being her live-in tutor and making a million-dollar deal with Jaegon.