Sometimes fate draws you back to where you are meant to live. At place known as the Love Apartment in the bustling city of Shanghai, a group of young professionals live under the same roof while each pursuing their own dreams. Can Hu Yi Fei (Lou Yi Xiao), Ceng Xiao Xian (Chen He), Lv Zi Qiao (Sun Yi Zhou), Guan Gu Shen Qi (Wang Chuan Jun), Tang You You (Deng Jia Jia), Chen Mei Jia (Li Jin Ming) and Lin Wan Yu (Zhao Ji) find their rightful places as they each search for their own personal happiness? “iPartment Season 3” is the third season of a Chinese drama series, which originally aired in 2012, directed by Wei Zheng.