The Master of Revenge
That night, the boy\u2019s parents were burned to death, and the boy had to get rid of his original name in order to survive in this harsh world. So he gave himself a new name after he went into the orphanage, and it was Mu Myeong, meaning "nameless." Mu Myeong decides to take revenge on Kim Gil Do, who not only killed his father but also stole his father\u2019s royal court pheasant buckwheat noodles recipe. Mu Myeong sneaks into Gungrakwon, where the vicious Gil Do works as the master of pheasant buckwheat noodles.