A welder from a small company becomes a member of the National Assembly according to the plan of the ruling party, becoming an eminent politician. The ruling party made the worker into members of the National Assembly to use and have a strong political power. Still, from the viewpoint of the ruling party, the worker later is recognized as an unnecessary existence, causing accidents all the time. However, the main character Sang Pil has a warm heart and generous thoughts, and with the help of his aide, In Gyeong, he shows how to solve many political problems that we have in reality.