Can a happy marriage withstand the reappearance of former lovers? Chan Joo (Park Sol Mi) and Jin Se (Hong Jong Hyun) have been happily married for the past three years after a whirlwind three-month courtship. But their relationship is put to the test when Chan Joo’s former lover, Eun Hyuk (Kim Min Jun), and Jin Se’s former girlfriend, Ran (Bae Noo Ri), come back into their lives. Can Chan Joo and Jin Se’s marriage stand the test of these past lovers? “Beloved” is a 2012 South Korean drama series directed by Jo Hyun Tak. It is based on a Japanese novel written by Hisashi Nozawa.