Mischievous Kiss: Love in TOKYO
Kotoko Aihara (Yahagi Honoka), an average girl with poor grades, falls head-over-heels for Naoki Irie (Yuki Furukawa), the smartest and most handsome boy in school. For three years, she admires him from afar, but fate intervenes when a meteorite destroys her home, forcing her family to stay with Naoki’s. Living under one roof, Kotoko seizes her chance to win Naoki’s heart. Can she convince him to see her as someone he truly cares for, or will her dreams of love remain unfulfilled? This 2013 Japanese drama, directed by Koto Nagata, Koji Kawano, and Masakazu Abe, is the fifth TV adaptation of Kaoru Tada’s manga series Itazura Na Kiss.