Hana Kimi
Taiwanese high jumper Zuo Yi Quan (Wu Chun) is a rising star and a documentary movie about his accomplishments is seen far and wide. In the United States, Lu Rui Xi (Ella Chen) sees Yi Quan in the documentary and is instantly smitten. Determined to meet him, Rui Xi decides to transfer to Ying Kai University in Taiwan, where Yi Quan attends school. But there’s a small catch! Ying Kai University is an all-boys’ school! So Rui Xi undergoes a physical transformation to disguise herself as a boy in order to attend the school. Once there, Rui Xi manages to become roommates with Yi Quan and also befriends Jin Xiu Yi (Jiro Wang), who begins to question his sexuality when he becomes attracted to Rui Xi. How long can Rui Xi keep up her ruse? “For You in Full Bloom/Hana Kimi” is a 2006 Taiwanese drama series directed by Wang Ming Tai. It is based on the Japanese shojo manga series “Hanazakari no Kimitachi e,” which is commonly known as “Hana Kimi,” by Hisaya Nakajo.