Is it OK to covet your neighbor’s wife? Chae Song Ha (Yeom Jung Ah) and Ahn Sun Kyu (Kim Yoo Suk) seem like they have a perfectly successful and happy married life. Song Ha is a marketing team leader at an ad agency, and Sun Kyu is a doctor. Although Song Ha keeps perfect order at both her work and at home, she is getting bored with her life. One floor down in the same apartment building, Min Sang Shik (Jung Joon Ho) and Hong Kyung Joo (Shin Eun Kyung) also appear to the outside world to have a good marriage. Sang Shik is a department head at a large corporation, and Kyung Joo is his stay-at-home wife. But when a series of events lead to secret romances between the two couples, can they find the excitement they seek without jeopardizing their orderly lives? “Your Neighbor’s Wife” is a 2013 South Korean drama series directed by Lee Tae Gon.