Scarlet Heart 2
After a car accident plunges a woman into the dreamy past that gave her an unforgettable romance with the “Fourth Prince,” she returns to her life in the modern world. Zhang Xiao (Liu Shi Shi) then meets a man who looks just like the prince from her dreams, Yin Zheng (Nicky Wu), who is the stepson of the chairman of the Zhen Tian Corporation. To try to find out Yin Zheng’s connection to the Fourth Prince, Zhang Xiao goes to work as a designer at Zhen Tian, only to be tormented by her coworkers at every turn. Yin Zheng tries to protect Zhang Xiao from the harsh treatment of the other employees and begins to develop feelings for her, despite already having a girlfriend, Lan Lan (also played by Liu Shi Shi). Zhang Xiao finds herself in the middle of a power struggle between Yin Zheng and the gentle Kang Si Han (Sun Yi Zhou), his rival as a successor to the company. Which man will Zhang Xiao discover is her true love? “Scarlet Heart 2” is a 2014 Chinese drama series directed by Lee Kwok Lap. It is a sequel to the 2011 drama series “Scarlet Heart,” which was directed by Wu Jin Yuan and based on a novel by Tong Hua.