Love, Now
Yang Yi Ru (Annie Chen) takes her job as an advertising executive very seriously. But her family and friends think she needs to take a vacation before she burns herself out. They concoct a plan and before Yi Ru knows what hit her, she is bogusly diagnosed with terminal cancer, told she has only six months to live, and shipped off to take a much-needed holiday. While she is still trying to digest her death sentence, she meets Lan Shi De (George Hu), the CEO of a family business on a business trip. When Yi Ru tells Shi De of her diagnosis and that she has always wanted to marry and have children before she died, Shi De agrees to marry her. Unbeknownst to Yi Ru, Shi De met her years ago and has been in love with her ever since. Has fate brought the two together or will their thrust-upon relationship have a deadline? “Love, Now” is a Taiwanese drama series that originally aired for 72 episodes on SETTV from October 2012 to March 2013.