Can We Get Married?
Hye Yoon (Jung So Min) and Jung Hoon (Sung Joon) are engaged to be married in 100 days, much to the concern of Hye Yoon's mother, Deul Ja (Lee Mi Sook). With her older daughter Hye Jin (Jung Ae Yeon) already married to a doctor, Deul Ja is disappointed that Hye Yoon has fallen in love with a simple salaryman instead of a more prestigious match. As the couple prepares for their wedding, they must navigate family pressures and expectations while trying to maintain their faith in their relationship. Will their love be strong enough to overcome the challenges and doubts surrounding their impending marriage? This is a 2012 South Korean drama series directed by Kim Yoon Cheol.