Aseema
Your destiny can be determined by the choices you make and the opportunities you reject. Aseema Patnayak finds the courage to leave her bad marriage and raise a child on her own. But pressured by societal taboos as a divorcée, Aseema turns away from a second chance at love when she rejects Dr. Ishwar Rai’s marriage proposal. Did Aseema make the right decision to sacrifice her own happiness in order raise her daughter?