Mohandas
Mohandas, a poor bamboo weaver’s son, graduates at the top of his class and is thrilled to land a white-color job at a large company in his remote town in central India. But his start date is postponed again and again until Mohandas finally gives up on the job. Later, he is horrified to learn that someone has assumed his identity and is working his job. He soon uncovers bureaucratic conspiracy that may be too big for him to overcome. Will the innocent Mohandas be able to get his life back?