Love in Magic
What would you do if you discovered a compromising video of yourself on the Internet? Woo Ji Hoon (Yeon Jung Hoon) is a womanizer who makes a living as a professional magician. By accident, he stumbles upon a video online from a hidden camera planted in a motel that shows him having sex with one of his former girlfriends, Koo Hee Won (Park Jin Hee). Unable to decide what to do about the video, Ji Hoon decides to first track down Hee Won, and he finds her working now as a teacher at a local school. Together, they decide that instead of going to the police, it would be better for both their reputations to try to track down the culprit themselves and have the video taken offline. As they retrace their relationship through all the motels they used to visit, will the pair find more than they were looking for? “Love in Magic” (연애술사, Yeonaesulsa) is a 2005 South Korean romantic comedy film.