Lee Jeok Yo (Park Hae Il), a well respected poet and college professor in his 70s, has long been a source of mentorship and inspiration to his assistant and student Seo Ji Woo (Kim Mu Yeol) who hopes to follow in his footsteps as a poet and writer. However, their relationship, built on years of trust and admiration, begins to fracture with the arrival of 17-year-old high schooler Han Eun Gyo (Kim Go Eun), who suddenly appears on the doorsteps of the professor's home. After hiring her as a part-time housekeeper, Jeok Yo becomes captivated by Eun Gyo, even writing an erotic short story fueled by his newfound lust, much to Ji Woo's disdain and irrational jealousy. This film was adapted from Park Bum Shin’s novel of the same name.