BTS BREAK THE SILENCE: THE MOVIE
BTS invites you to follow their fourteen-month worldwide stadium tour, 'LOVE YOURSELF: SPEAK YOURSELF'. From London to Paris, Los Angeles to Seoul, the seven members share the ups and downs of life on the road. Revealing their vulnerabilities and emotions, BTS members discuss their personal journeys and how they separate themselves from their stage personas. Interlaced with tour footage, this intimate look at BTS will delight ARMY everywhere. Directed by Park Jun Soo, this 2020 South Korean music documentary offers an in-depth, personal perspective of the globally beloved group.