BTS SPEAK YOURSELF in SEOUL FINAL
In 2018, global phenomenon, BTS, brought fans around the globe an event like no other with their third world tour ‘SPEAK YOURSELF’. After a year-long tour, the sensational group returned to Seoul for one final performance. With upgraded stages, setlists, and special solo performances, this stadium extension of the “Love Yourself World Tour”, filmed live in 2019, is not to be missed!