BTS LOVE YOURSELF in NEW YORK
Follow pop sensation BTS as they take the stage at the iconic Citi Field in New York City, for the grand finale of their ‘Love Yourself’ tour in North America. Grab a front-row seat and join RM, Jin, SUGA, j-hope, Jimin, V, and Jung Kook for an unforgettable night filled with chart-topping hits, powerful performances, and heartfelt moments with ARMY. This 150-minute film captures every electrifying second of the sold-out 2018 concert, showcasing BTS as you’ve never seen them before.