Exhuma
Shamans Lee Hwa Rim (Kim Go Eun) and Yoon Bong Gil (Lee Do Hyun) are hired to help a rich Korean-American family whose firstborn children are plagued by a strange, otherworldly illness. They trace the root of the problem to a long-forgotten family burial ground in South Korea. The shamans team up with the geomancer Kim Sang Deok (Choi Min Sik) and the undertaker Ko Young Geun (Yoo Hae Jin) to exhume the bodies from tombs and relocate the remains, but the project takes a dark turn. Has this crew dug into cursed ground… and unleashed demonic forces beyond their control? This 2024 South Korean movie was directed by Jang Jae Hyun.