Yumi, an average office worker with dreams of becoming a writer, finally takes the plunge to pursue her passion. Quitting her job, she enters a writing competition, setting her brain’s myriad of cells into overdrive. “Schedule Cell” crafts the perfect writing plan, while “Writer Cell” seeks constant inspiration. Meanwhile, “Anxiety Cell” worries endlessly, and “Love Cell” struggles to recover from Yumi’s rocky relationship with Babi. Can Yumi’s cells navigate the emotional rollercoaster and help her achieve her dream? This 2024 South Korean animated film, directed by Kim Da Hee, is an adaptation of season two of the Korean live-action drama, originally based on Lee Dong Gun’s Webtoon.