Secretly Greatly
Won Ryu Hwan, aka Dong Gu (Kim Soo Hyun), is the head of a North Korean sleeper cell based in South Korea. He poses as a simpleton and a convenience store clerk, but his secret mission is to keep a close eye on the townsfolk. When Seoul and Pyongyang strike a political deal that involves surrendering spies, Dong Gu and fellow North Korean spies Ri Hae Rang (Park Ki Woong), a bogus rock hopeful, and “high school student” Ri Hae Jin (Lee Hyun Woo) are ordered to commit suicide. As a menacing North Korean agent prepares to cross the border to ensure the trio is dead, can Dong Gu and the rest escape almost certain doom? This 2013 South Korean comedy-thriller movie was based on the webtoon Covertness by Hun and directed by Jang Cheol Soo.