Be My Family
Brothers Shi Zhen Bang (Zhang Yi) and Yang Wu (Pan Bin Long) are struggling to earn enough money through their hardware store, leading them to moonlight as debt collectors. However, instead of receiving money from their debtor, they're given her child, Qian Qian (Zhou Yi Ran), and a promise that her uncle will give them the money she owes within a few days. While the brothers initially resent having to deal with the sudden burden, they gradually grow protective of Qian Qian, even rescuing her from an insane situation. Can these rough-around-the-edges men learn how to soften their hearts and develop compassion, and will Qian Qian become a fully-fledged member of this unconventional family? This 2023 Chinese film was directed by Zhang Da Peng.