Xiao Nai (Jing Bo Ran), a charismatic university student and online gaming expert, becomes intrigued by Bei Wei Wei (Angelababy), a skilled computer science major who dominates the game's leaderboard as a mysterious female player. Despite skepticism from other gamers about her identity, Wei Wei proves her gaming prowess. As their paths intersect both online and in the real world, Xiao Nai develops feelings for her and strategizes how to win her heart using his gaming skills and charm. This 2016 Chinese romantic comedy, based on a novel by Gu Man, was directed by Zhao Tian Yu.