Sunny Sisters
Twenty-four years after high school, Zhang Li Jun's (Yin Tao) friend group have all gone on to live their own lives... until she meets her high school best friend, Lin Qing (Zeng Li) in the hospital, who is terminally ill. Lin Qing reveals her last wish: to reunite with their old group of friends before she passes away. As Li Jun searches for their old friends to bring them together, they all reminisce on their past and reflect on their lives today, marveling at how far they've all come since their youth. "Sunny Sisters" is a 2021 Chinese movie directed by Bao Bei Er, based on the 2011 South Korean film "Sunny."