Heart Attack
Yoon (Sunny Suwanmethanont) is a 30-year-old freelance graphic designer with severe workaholic tendencies, even neglecting his own health in favor of his job. After working nonstop for five days, Yoon begins to develop strange rashes on his body. However, he delays treatment until he can't ignore the problem any longer. When he finally visits the hospital, he meets Doctor Imm (Mai Davika Hoorne), a busy yet caring physician who Yoon finds himself drawn to – he willingly visits the hospital once a month just so he can see her! Even though Yoon's rash has gotten better, his energy and motivation to do his job have plummeted ever since meeting Doctor Imm. Can Yoon and Doctor Imm find a cure for his lovesickness? This 2015 Thai rom-com movie was directed by Nawapol Thamrongrattanarit.