ATM
Sua (Ter Chantavit Dhanasevi) and Jib (Ice Preechaya Pongthananikorn) are a couple with a secret. They've been together for five years even though the bank they work at prohibits employee dating. Tired of hiding their relationship, they decide to get married, but one of them will have to quit their job. After a sudden glitch causes an ATM to dispense double the requested amount, Sua and Jib see a challenge: whoever can recover the money keeps their job. Will their relationship survive the competition? This 2012 Thai romantic comedy film, written and directed by Mez Tharatorn, is one of the highest-grossing Thai movies of all time.