Lok (Terrance Lau) is a schizophrenic who finds himself falling in love with Yan (Cecilia Choi) after an unexpected encounter on the street. But there's more to Yan than meets the eye. Torn between his love for her and his unraveling mental health, Lok begins to question reality, his relationship, and what Yan's true motives are.